Өзіндік бағалау
Білім беру ұйымдары басшылары қызметтерінің тиімділік көрсеткіштері
Білім беру ұйымының атауы толық) «Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№ 5 Шонжы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Білім беру ұйымының басшысы: Таипова Лейла Айсаевна
Жалпы еңбек өтілі: 31 жыл
Осы қызметтегі еңбек өтілі: 2 жыл 6 ай
№ | Өлшем шарттар | Көрсеткіштер | Балдар | Дәлел | Өзін-өзі бағалау | Комиссия мүшелерінің балдары |
1. | Білім беру ұйымының ашықтығы: - апта сайын жаңартылып отыратын сайттың (web – беттің) болуы | Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады; Бағаланатын көрсеткіш | 0,5 балл 0 балл | Мектеп сайты http://shonzhy-5.mektebi.kz/main/: Facebook парақшасы: https://www.facebook.com/profile.php?id=100092549165439&mibextid=ZbWKwL Instagram парақшасы :https://instagram.com/srednyashkola5?igshid=MzRlODBiNWFlZA== | 3 балл | |
2. | Апта сайын жаңартылатын әлеуметтік желілерде парақшаның болуы | Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады; Бағаланатын көрсеткіш | 0,5 балл 0 балл | 3 балл | ||
3. | Білім алушылар/тәрбиеленушілер контингенті | 501-1000 оқушы; 500-ден кем білім алушы | 1,5 балл 1 балл | 2020-2021 оқу жылы оқушы саны:243, оның ішінде МАД-11 2021-2022 оқу жылы оқушы саны:256, оның ішінде МАД-15 2022-2023 оқу жылы оқушы саны: 252, оның ішінде МАД-13 | 1балл 1 балл 1балл | |
4. | Өткен жылмен салыстырғанда қосымша білім берумен қамтылған білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ұлғаю серпіні (мектептер үшін) | 10%-ға ұлғайту; 5%-ға ұлғайту; Бұрынғы деңгейде; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы 30 - ( 12,3 %) 2021-2022 оқу жылы 35- (13,7%) 2022-2023 оқу жылы 45 - (17,9%) | 2 балл | |
5. | Білім сапасының динамикасы (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру үшін - біліктер мен дағдылардың қалыптасу деңгейінің динамикасы); – психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті үшін (бұдан әрі – ППТК), реабилитациялық орталықтар (бұдан әрі – РО) үшін-түзету-дамыту сабақтары сапасының динамикасы) | 11-15 %-ға жоғарылату; 7-10 %-ға арттыру; Өткен жылдың деңгейіне сәйкес; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы 59 -(%) 2021-2022 оқу жылы 61 (%) 2022-2023 оқу жылы 61.6 (%) | 2 балл | |
6. | "Алтын белгі" белгісін алған және Ұлттық бірыңғай тестілеуден 120, 140 және одан жоғары балл жинаған түлектер саны (мектептер үшін) | соңғы 3 жылдағы өсу динамикасымен; Бірдеңгейде; Соңғы 3 жылдағы тұрақсыз динамикамен; Соңғы 3 жылдағы төмендеу динамикасымен немесе көрсеткіш жоқ | 2 балл 1 балл 0 балл | Білімбөлімінің статистикалықмәліметтері 2020-2021 оқу жылы -2 2021-2022 оқу жылы -2 2022-2023 оқу жылы -0 Ұлттық бірыңғай тестілеуден 120 және одан жоғары балл жинаған түлектер саны -0 | 2 балл | |
7. | Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына оқуға түскен бітірушілердің үлесі (мектептер үшін) | 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021оқу жылы: 14 түлек, ЖОО-9, колледж-5 жалпы–.100% 2021-2022оқу жылы: 13 түлек, ЖОО-8, колледж-5 жалпы–100% 2022-2023оқу жылы: 10 түлек, ЖОО-, жалпы–. % | 4 балл | |
8 | Жоғары оқу орындарына түскен бітірушілердің үлесі | 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы -14 / 9 2021-2022 оқу жылы -13 /8 2022-2023 оқу жылы -10 | 2 балл | |
9 | Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған тәрбиеленушілерді, білім алушылардың саны (мектептер үшін) | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Облыстық деңғей -10 Аудандық-17 Облыстық алғыс хат-2 | 3 балл | |
10 | Білім беру ұйымы педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі | 81 – 90%; 70 – 80%; 70%-тентөмен | 3 балл 2 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-64 Жоғары кәсіптік білімі бар педагогтар саны-62 ( 97 %) | 4 балл | |
11 | Ғылыми / академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі | 30-дан кемемес%; 20-29%; 15 — 19%; 1 — 14%; Жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-64 Магистрлер-2 (3%) Докторонттар - 0 (0%) | 1 балл | |
12 | Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі | 40 — 59%; 30 — 39%; 25 — 29%; 1 – 24%; Жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-64 «педагог-шебер» - 2 «педагог-зерттеуші»-7 «педагог-сарапшы» -14 «педагог-модератор» -17 Жалпы саннан үлесі- 62,5% | 5 балл | |
13. | Еңбек өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін | 5-тен кем емес 10-нан кемемес | 2 балла 3 балла | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -1 2022-2023 оқу жылы -6 | 2 балл | |
14. | Білім беру ұйымының басшысында білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификаттың болуы | Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 0 балл | 1 балл | ||
15. | Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны (мектептер үшін) | Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл | 2 балл | ||
16 | Білім беру ұйымында оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2 балл | ||
17 | Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік / білім беру жобаларына қатысу | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | |||
18 | Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргіз аманғы жабдықтарды, цифрлық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттерін және т. б. Сатып алу) | Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ; Қосымша; Бюджеттен тыс қаражат есебінен сатып алу | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Интерактивті тақтамен жабдықталған кабинет саны-1 Компьютер кабинеті-1 ITкабинеті-0 Физика кабинеті-0 Бюджеттен тыс «Ұлағатты ұрпақ» қорынан – қыздарға арналған көркем еңбек кабинеті (т.б толықтырып жазамыз, жеке кәсіпкерлерден келген) | 4 балл | |
19 | Суицид жағдайларының болуы | Аяқталғансуицид; Өз-өзінеқолжұмсауәрекеті | минус 3 балл минус 1 балл | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -0 2022-2023 оқу жылы -0 | 0 | |
20 | Білім алушылар жасаған құқықбұзушылықтардың болуы (ИДН-да немес мектепішілік есепте тұруы) | Бағаланатын көрсеткіши бар | минус 5 балл минус 1 балл | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -0 2022-2023 оқу жылы -0 | 0 | |
21 | ҰБДҚ-ны сапасыз толтыру білім бөлімінің мониторингі бойынша) | Дәйексіздеректер-минус 5 балл | минус 5 балл | 0 | ||
22 | Электрондық журналдар жүйесінде кері байланыстың болмауы (білім бөлімінің мониторингі бойынша) | Оқу пәндері бойынша мұғалімдердің пікірлерінің толтырылу сапасының және жиілігінің жоқтығы | минус 3 балл | 0 | ||
23 | 5 жылда 1 ретте біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес | Бағаланатынкөрсеткішбар; | минус 3 балл | 0 | ||
24 | Кадрлардың тұрақтамауының болуы | Тұрақсыздығы 20-дан жоғары%; Тұрақсыздығы 10 – 19%; Тұрақсыздығы 3 – 9% | минус 3 балл минус 2 балл минус 1 балл | 0 | ||
25. | Басшылардың категорияларының болуы: Пән бойынша: Басшылық бойынша: | «педагог-шебер» - 0 «педагог-зерттеуші»- 1 «педагог-сарапшы»- 0 «педагог-модератор» - 0 «педагог» - 0 "басшы-ұйымдастырушы"- 1 басшы-менеджер"-0 "басшы-көшбасшы-0 | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 1 балл 2 балл 3 балл | 3 балл 1 балл | ||
26 | Басшы орынбасарларының категорияларының болуы: Пән бойынша: Басшылық бойынша: | «педагог-шебер» - 0 «педагог-зерттеуші»-0 «педагог-сарапшы»- 1 «педагог-модератор» - 1 «педагог» - 0 "екінші біліктілік санатты басшының орынбасары" -0 «үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» -2 | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 1 балл 2 балл | 3 балл 2 балл | ||
27 | Басшылардың тәртіптік жазаға тартылуы | 1-ден артық емес 2-ден артық емес 3-тен артық емес | 1 балл 2 балла 3 балла | 2020-2021 оқу жылы –0 2021-2022 оқу жылы – 0 2022-2023 оқу жылы – 1 | 1 балл | |
Барлық балл | 55 балл |