Өзіндік бағалау » №5 орта мектебі
Almaty region білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі
"№5 Шонжы орта мектебі"
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(72778) 2-28-03
bookkeeping:
+7(72778) 2-28-03
Version for
visually impaired
» » Өзіндік бағалау
14
July
2023

Өзіндік бағалау











Білім беру ұйымдары басшылары қызметтерінің тиімділік көрсеткіштері

Білім беру ұйымының атауы толық) «Almaty region білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№ 5 Шонжы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік  мекемесі

Білім беру ұйымының басшысы: Таипова Лейла Айсаевна

Жалпы еңбек өтілі: 31 жыл

Осы қызметтегі еңбек өтілі: 2 жыл 6 ай

Өлшем шарттар

Көрсеткіштер

Балдар

Дәлел

Өзін-өзі бағалау

Комиссия мүшелерінің балдары

1.

Білім беру ұйымының ашықтығы: - апта сайын жаңартылып отыратын сайттың (web – беттің) болуы

Бағаланатын көрсеткіш бар;

Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады;

Бағаланатын көрсеткіш

1 балл



0,5 балл


0 балл

Мектеп сайты

http://shonzhy-5.mektebi.kz/main/:

Facebook парақшасы:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100092549165439&mibextid=ZbWKwL

Instagram парақшасы :https://instagram.com/srednyashkola5?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

3 балл



2.

Апта сайын жаңартылатын әлеуметтік

желілерде парақшаның болуы

Бағаланатын көрсеткіш бар;

Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады;

Бағаланатын көрсеткіш

1 балл

0,5 балл

0 балл


3 балл



3.

Білім алушылар/тәрбиеленушілер контингенті

1000-нан астам білім алушы;


501-1000 оқушы;


500-ден кем білім алушы

2 балл


1,5 балл


1 балл

2020-2021 оқу жылы оқушы саны:243, оның ішінде МАД-11

2021-2022 оқу жылы оқушы саны:256, оның ішінде МАД-15

2022-2023     оқу жылы оқушы саны: 252, оның ішінде МАД-13

1балл


1 балл

      1балл



4.

Өткен жылмен салыстырғанда қосымша білім берумен қамтылған білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ұлғаю серпіні (мектептер үшін)

15%-ға ұлғайту;

10%-ға ұлғайту;

5%-ға ұлғайту;

Бұрынғы деңгейде;

Бағаланатын көрсеткіш жоқ

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

2020-2021 оқу жылы  30 - ( 12,3 %) 

2021-2022 оқу жылы 35- (13,7%)

2022-2023 оқу жылы 45 - (17,9%) 

2 балл




5.

Білім сапасының динамикасы (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру үшін

- біліктер мен дағдылардың қалыптасу деңгейінің динамикасы);

– психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті үшін (бұдан әрі – ППТК), реабилитациялық орталықтар (бұдан әрі – РО) үшін-түзету-дамыту сабақтары сапасының динамикасы)

6-20 %-ға арттыру;

11-15 %-ға жоғарылату;

7-10 %-ға арттыру;

Өткен жылдың деңгейіне сәйкес;

Бағаланатын көрсеткіш жоқ

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

2020-2021 оқу жылы              59     -(%) 

2021-2022 оқу жылы              61  (%) 

2022-2023 оқу жылы             61.6  (%)

2 балл





6.

"Алтын белгі" белгісін алған және Ұлттық бірыңғай тестілеуден 120, 140 және одан жоғары балл жинаған түлектер саны (мектептер үшін)

соңғы 3 жылдағы өсу динамикасымен;

Бірдеңгейде;

Соңғы 3 жылдағы тұрақсыз динамикамен;

Соңғы 3 жылдағы төмендеу динамикасымен немесе көрсеткіш жоқ

3 балл



2 балл


1 балл


0 балл

Білімбөлімінің статистикалықмәліметтері

2020-2021 оқу жылы -2

2021-2022 оқу жылы -2

2022-2023 оқу жылы -0


Ұлттық бірыңғай тестілеуден 120 және одан жоғары балл жинаған түлектер саны     -0

2 балл




7.

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына оқуға түскен бітірушілердің үлесі (мектептер үшін)

80% және одан жоғары;

70 – 79%;

60 - 69%;

50 - 59%;

Бағаланатын көрсеткіш жоқ

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

2020-2021оқу жылы: 14 түлек, 

ЖОО-9, колледж-5

 жалпы–.100%

2021-2022оқу жылы: 13 түлек, 

ЖОО-8,  колледж-5

жалпы–100%

2022-2023оқу жылы: 10 түлек, 

ЖОО-, жалпы–. %

4 балл




8

Жоғары оқу орындарына түскен бітірушілердің үлесі

80% және жоғары;

70 – 79%;

60 - 69%;

50 - 59%;

Бағаланатын көрсеткіш жоқ


4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

2020-2021 оқу жылы -14 / 9

2021-2022 оқу жылы -13 /8

2022-2023 оқу жылы -10


2 балл




9

Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған тәрбиеленушілерді, білім алушылардың саны (мектептер үшін)

Халықаралық деңгей;

Республикалық деңгей;

Облыстық деңгей;

Аудандық деңгей;

Бағаланатын көрсеткіш жоқ

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

Облыстық деңғей -10

Аудандық-17

Облыстық алғыс хат-2

3 балл




10

Білім беру ұйымы педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің   үлесі

91 - 100%;

81 – 90%;

70 – 80%;

70%-тентөмен

4 балл

3 балл

2 балл

0 балл

Жалпы педагог саны-64

Жоғары кәсіптік білімі бар педагогтар саны-62

( 97 %)

4 балл




11

Ғылыми / академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі

30-дан кемемес%;

20-29%;

15 — 19%;

1 — 14%;

Жоқ

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

Жалпы педагог саны-64

Магистрлер-2 (3%)

Докторонттар - 0 (0%)

1 балл


12

Білім беру  ұйымдары     педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі

60-тан кемемес%;

40 — 59%;

30 — 39%;

25 — 29%;

1 – 24%;

Жоқ

5 балл

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

Жалпы педагог саны-64

«педагог-шебер» - 2

«педагог-зерттеуші»-7

«педагог-сарапшы» -14

«педагог-модератор» -17

Жалпы саннан үлесі- 62,5%

5 балл



13.

Жас мамандардың үлесі

Еңбек өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін

3-тен кем емес

5-тен кем емес

10-нан кемемес

1 балл

2 балла

3 балла

2020-2021 оқу жылы -0

2021-2022 оқу жылы -1

2022-2023 оқу жылы -6

2 балл


14.

Білім беру ұйымының басшысында білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификаттың  болуы

Бағаланатын көрсеткіш бар;

Бағаланатын көрсеткіш жоқ

1 балл;

0 балл


1 балл


15.

Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны (мектептер үшін)

Халықаралық деңгей;

Республикалық деңгей;

Облыстық деңгей;

Аудандық деңгей

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл


2 балл


16

Білім беру ұйымында оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік  кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың  болуы

Республикалық деңгей;

Облыстық деңгей;

Аудандық деңгей

 Бағаланатын көрсеткіш жоқ

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл


2 балл


17

Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік / білім беру жобаларына қатысу

Республикалық деңгей;

Облыстық деңгей;

Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл




18

Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргіз аманғы жабдықтарды, цифрлық  зертханаларды, интерактивті  жабдықтарды, оқу  кабинеттерін  және т. б. Сатып  алу)

Бағаланатын көрсеткіш бар;

Бағаланатын көрсеткіш жоқ;

Қосымша;

Бюджеттен тыс қаражат есебінен сатып алу

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

Интерактивті тақтамен жабдықталған кабинет саны-1

Компьютер кабинеті-1

ITкабинеті-0

Физика кабинеті-0

Бюджеттен тыс «Ұлағатты ұрпақ» қорынан – қыздарға арналған  көркем еңбек кабинеті (т.б толықтырып жазамыз, жеке кәсіпкерлерден     келген)

4 балл


19

Суицид жағдайларының болуы

Аяқталғансуицид;

Өз-өзінеқолжұмсауәрекеті

минус 3 балл

минус 1 балл

2020-2021 оқу жылы -0

2021-2022 оқу жылы -0

2022-2023 оқу жылы -0


0


20

Білім  алушылар     жасаған     құқықбұзушылықтардың   болуы

(ИДН-да немес мектепішілік есепте тұруы)

Бағаланатын көрсеткіши бар

минус 5 балл

минус 1 балл

2020-2021 оқу жылы -0

2021-2022 оқу жылы -0

2022-2023 оқу жылы -0


0


21

ҰБДҚ-ны     сапасыз  толтыру білім  бөлімінің     мониторингі   бойынша)

Дәйексіздеректер-минус 5 балл

минус 5 балл


0


22

Электрондық журналдар жүйесінде кері байланыстың  болмауы (білім  бөлімінің     мониторингі   бойынша)

Оқу пәндері бойынша мұғалімдердің пікірлерінің толтырылу сапасының және жиілігінің жоқтығы

минус 3 балл


0


23

5 жылда 1 ретте біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог  мәртебесі     туралы" Қазақстан Республикасының Заңына  сәйкес

Бағаланатынкөрсеткішбар;

минус 3 балл


0


24

Кадрлардың тұрақтамауының болуы

Тұрақсыздығы 20-дан жоғары%;

Тұрақсыздығы 10 – 19%;

Тұрақсыздығы 3 – 9%

минус 3 балл

минус 2 балл

минус 1 балл


0


25.

Басшылардың категорияларының болуы:

Пән бойынша:




Басшылық бойынша:

«педагог-шебер» - 0

«педагог-зерттеуші»- 1

«педагог-сарапшы»- 0

«педагог-модератор» - 0  

«педагог» - 0

"басшы-ұйымдастырушы"- 1

басшы-менеджер"-0

"басшы-көшбасшы-0

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл

1 балл

2 балл

3 балл


3 балл





1 балл


26

Басшы орынбасарларының категорияларының болуы:

Пән бойынша:




Басшылық бойынша:

«педагог-шебер» - 0

«педагог-зерттеуші»-0

«педагог-сарапшы»- 1

«педагог-модератор» - 1

«педагог» - 0

"екінші біліктілік санатты басшының орынбасары" -0

«үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» -2

4 балл

3 балл

2 балл

1 балл

0 балл


1 балл

2 балл


3 балл




2 балл


27

Басшылардың тәртіптік жазаға тартылуы

1-ден артық емес

2-ден артық емес

3-тен артық емес

1 балл

2 балла

3 балла


2020-2021 оқу жылы –0

2021-2022 оқу жылы – 0

2022-2023 оқу жылы – 1

1 балл


Барлық балл

55 балл